Ett gratis program för Android, av ONE UP.
Redovisning Fakturering - OneUp är den mest omfattande och lättanvända appen för företag att hantera sin ekonomi och sina konton.
OneUp är en allt-i-ett-app som kombinerar redovisning, inventering, CRM och utgiftshanteringssystem.
Den är utformad för att göra företagets redovisning och bokföring till en problemfri och automatiserad process. Med OneUp kan du skapa fakturor, hålla register och synkronisera all din data till molnet.
Skapa fakturor, försäljningsorder, inköpskvitton och andra dokument.
Automatisk bokföring för alla dina företagskonton.
Lägg till anställda, entreprenörer eller frilansare till ditt företag.
Håll koll på dina inkomster och utgifter och använd de inbyggda rapportverktygen för att se hur bra du gör.
Håll koll på statusen för dina försäljningar, inköp och alla andra transaktioner.
Skapa anpassade datafält för alla företagskonton.
Synkronisera automatiskt all din data till molnet.